Wednesday, February 15, 2012

ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ (ခင္ျငိမ္းသစ္)

အငို္မလြယ္၊အရွိဳက္ရခက္

by Khin Nyein Thit on Tuesday, 14 February 2012 at 23:55 ·

က်မရဲ႕ ေဖေဖက အ.ထ.က သု၀ဏၰ ေက်ာင္းကို စတည္ေထာင္ခဲ့ သူေတြ ထဲမွာပါ၀င္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း သု၀ဏၰၿမိဳ႕မွာ က်မေဖေဖရဲ႕ နာမည္ကို မသိသူ ရွားပါတယ္။ ေဖေဖက ေက်ာင္းသားေတြအေပၚမွာလည္း အနစ္နာခံ တတ္ေတာ့ ေက်ာင္းသားေတြက က်မေဖေဖကို ခ်စ္ခင္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လည္း က်မတို႔အိမ္မွာ ေဖေဖရဲ႕ တပည့္ေတြနဲ႔ အျမဲစည္ကားေနတတ္ပါတယ္။
က်မတို႔အိမ္ကိုအျမဲလာတတ္တဲ့ ေက်ာင္းသားေတြထဲမွာ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္လည္းပါပါတယ္။   ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္တို႔မိသားစုလည္း သု၀ဏၰမင္းဒင္လမ္းမွာေနထိုင္ၾကပါတယ္။ သူတို႔မိသားစုေတြလည္း သု၀ဏၰၿမိဳ႕ စတည္ကတည္းက ေနထိုင္ၾကတဲ့ မိသားစုေတြ ပါ။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ တို႔ မွာေမာင္ႏွ  မ ေလးေယာက္ရွိၿပီး အားလံုးက ေဖေဖ့ရဲ႕ တပည့္ျဖစ္ခဲ့ဘူးသူခ်ည္းပါပဲ။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ရဲ႕ အစ္ကိုအႀကီးဆံုးနဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲဲ႔ ဒုတိယေျမာက္အမဟာ က်မတို႔ေတြထက္ အသက္ႀကီးလို႔ က်မတို႔က သူတို႔နဲ႔ သိပ္မခင္ ပါဘူး။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ရဲ႕ တတိယေျမာက္အမ ႏြယ္ႏြယ္စိုးက က်မနဲ႔ ေက်ာင္းေနဖက္ပါ။ ႏြယ္ႏြယ္စိုးက ဥာဏ္လည္းေကာင္းသလို ပညာလည္း ေတာ္ပါတယ္။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ကလည္း ဥာဏ္ေကာင္းၿပီး စာေတာ္သူပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္က ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ဟာ အသက္ ၁၄ ႏွစ္ေက်ာ္ေက်ာ္ပဲ ရွိပါေသးတယ္။

ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က ခပ္ငယ္ငယ္ကတည္းက က်မတို႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔႔ အိမ္မွာ၀င္ထြက္ေနတာပါ။ သူ႔ရဲ႕ အင္မတန္ေတာ္တဲ့ အရည္အခ်င္းတစ္ခုက အိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ့ ေခြး ၂ ေကာင္ကို ထကိုက္ေအာင္ ဖန္တီးႏိုင္ပါတယ္။ အစ အေနာက္၀ါသနာပါလို႔ မၾကခဏ ျပႆနာရွင္းရတတ္ပါတယ္။ မဟုတ္ရင္မခံတတ္လို႔ ေက်ာင္းထုတ္ခံရဖို႔ သီသီေလးလြတ္သြားတာပါ။ က်မတို႔ သု၀ဏၰေက်ာင္းကို အသစ္ေျပာင္းလာတဲ့ ဆရာက ေက်ာင္းသူတစ္ေယာက္ကို အျပစ္မရွိဘဲ အတန္းေရွ႕ထုတ္ရိုက္လိုက္လို႔ အဲဒီေက်ာင္းသူ ရွက္ၿပီးငိုေတာ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က ဦးေဆာင္ၿပီး ဆႏၵျပလို႔ ေက်ာင္းထုတ္ခံ ရမလို ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ကို ဆရာ၊ ဆရာမေတြက ခ်စ္ၾကေတာ့ အားလံုး၀ိုင္းေျဖရွင္းေပးၾကလို႔ ေက်ာင္းထုတ္မခံရေတာ့ပါ။ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးကလည္း ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္မလြန္မွန္း သိလို႔ပါ။ က်မေဖေဖက သူ႔ကို ေမ်ာက္လို႔ေခၚၿပီး၊ က်မတို႔က သူ႔ကိုႂကြက္လို႔ေခၚပါတယ္။ ဘယ္လိုပဲေခၚေခၚေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က အျပံဳးမပ်က္ပါ။
အေရးအခင္း မတိုင္ခင္က က်မက ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္တို႔နဲ႔ ခပ္တန္းတန္းေနပါတယ္။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က က်မညီမနဲ႔ ရြယ္တူျဖစ္ၿပီး က်မေမာင္ေလးရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းပါ။ သူ႔က အစအေနာက္သန္မွန္းသိလို႔ က်မ သိပ္မေရာတာပါ။ ၁၉၈၈ မတ္လ ၁၇ ရက္ေန႔က က်မေမာင္ေလး ေက်ာင္းထဲမွာက်န္ခဲ့တာကို ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က သိသြားၿပီး က်မကိုလာေမးရာက က်မသူတို႔နဲ႔ ႏိုင္ငံေရး စလုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႔လို႔ ဆိုရာမွာ က်မေမာင္ေလး၊ မင္းဦး(အဲဒီ့အခ်ိန္က ေဆးတကၠသိုလ္ေက်ာင္းသား)၊ သက္ႏိုင္ (၁၀ တန္းေက်ာင္းသား)၊ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ တို႔ပါပဲ။ မတ္လေနာက္ပိုင္းမွာ က်မနဲ႔ ေစာစႏၵာႏြယ္၊ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္၊ က်မေမာင္ေလးတို႔ ၄ ေယာက္ အစိုးရဆန္႔က်င္စာေတြကို လိုက္လံေ၀ငွပါတယ္။
ဇြန္လ ေက်ာင္းေတြျပန္ဖြင့္ၿပီး ဇြန္အေရးေတာ္ပံုစေတာ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္နဲ႔ က်မေမာင္ေလးဟာ ေန႔တိုင္းေက်ာင္းထဲက တရားပြဲေတြကို လာေလ့ရွိပါတယ္။ ဖြန္လ ၁၉ ရက္ေန႔ညေနက ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က တရားေဟာဖို႔ ေရးထားတဲ့ စာၾကမ္းကို က်မေဖေဖကို လာဖတ္ခိုင္းၿပီး နဲနဲပါးပါး ျဖည့္စြက္ခိုင္းပါတယ္။ အဲဒီညမွာ တကၠသိုလ္ေတြကို ပိတ္လိုက္လို႔ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ တရားမေဟာျဖစ္လိုက္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က ဇြန္လေနာက္ပိုင္းမွာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္က ထိုင္ခံုေလးေပၚတက္ၿပီး သူေရးထားတဲ့ တရားကို ရေအာင္ေဟာလို႔ က်မတို႔က သူ႔ကို အျမဲ ေနာက္ေျပာင္ေလ့ရွိပါတယ္။ အဲဒီေနာက္ေတာ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ဟာ က်မတို႔ေမာင္ႏုမနဲ႔ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြျဖစ္လာပါတယ္။ က်မတို႔ေမာင္ႏုမ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေမာင္ေမာင္ေက်ာ္ဦးေဆာင္တဲ့ ဗမာျပည္ ျပည္သူ႔လြတ္ေျမာက္ေရး လူငယ္တပ္ဦး(BYLF)ရဲ႕ အဖြဲ႔၀င္ျဖစ္ေတာ့ သူလည္း က်မတို႔ေမာင္ႏွမနဲ႔ အတူတူပါပဲ။ ေမာင္ေမာင္ေက်ာ္ က်မတို႔ အိမ္ကိုလာမည္ဆိုလို႔ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္တစ္ေယာက္ ထိုင္ေစာင့္ေနခဲ့ပါတယ္။ သူက ေမာင္ေမာင္ေက်ာ္ကို အထင္ႀကီးေလးစားေနတာကိုး။
သူ႔အေၾကာင္း မွတ္မွတ္ရရက ဇူလိုင္လအတြင္းမွာ မာရွယ္ေလာကလည္း ရွိေနပါတယ္။ က်မစာသင္ၿပီးအျပန္မွာ အရက္မူးေနတဲ့ ကုလားတစ္ေယာက္က က်မကိုလာအာေနပါတယ္။ ကံဆိုးခ်င္ေတာ့ က်မတို႔လမ္းထိပ္က လက္ဘက္ရည္ဆိုင္မွာ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြထိုင္ေနပါတယ္။ က်မကိုေတ႔ြသြားတဲ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကေန ထြက္လာၿပီး က်မေနာက္ကိုလိုက္အာေနတဲ့ ကုလားကို ေဟာက္ပါေတာ့တယ္။ က်မလည္း ဆက္ရပ္ၾကည့္ေနရင္မေကာင္းလို႔ အိမ္ျပန္လာၿပီး က်မေမာင္ကို ဘာေတြျဖစ္ေနလဲ စက္ဘီးနဲ႔ သြားၾကည့္ခိုင္းလိုက္ပါတယ္။ က်မေမာင္ျပန္လာေတာ့ A-4 စာရြက္ တစ္ထုပ္နဲ႔ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ စက္ဘီးေနာက္မွာပါလာပါတယ္။ က်မက သူ႔ကို ဆူပူေတာ့ သူက “အမကလည္း ေတာ္လွန္ေရးအတြက္ပဲဟာကို၊ ဘာလဲ အမက အဲဒီဘဲကို ခိုက္ေနတာလား” လို႔ ေျပာလို႔ က်မစိတ္ေတြဆိုးခဲ့ဘူးပါတယ္။
၉.၈.၈၈ မွာေတာ့ က်မေမာင္ေလးနဲ႔ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က က်မကို မေခၚပဲ သူတို႔ ၂ ေယာက္ထဲ ဆႏၵျပေနၾကတာပါ။ က်မကိုဘာလို႔ မေခၚတာလည္းေမးေတာ့ အမက မေျပးႏိုင္ရင္ အပစ္ခံေနရမယ္လို႔ သူတို႔ျပန္ေျဖၾကပါတယ္။ အေရးေတာ္ပံု တစ္ေလ်ာက္လံုး သူက က်မတို႔အိမ္မွာပဲ ေနပါတယ္။ အဲဒီ့ကာလအတြင္း က်မတို႔အိမ္မွာ သု၀ဏၰက ေက်ာင္းသားေတြ ၁၀ ေယာက္ေလာက္ရွိပါတယ္။ က်မတို႔အိမ္မွာ အစိုးရ၀န္ထမ္း ၂ ေယာက္ရွိလို႔ ၀န္ထမ္းဆန္ အျပည့္ရွိပါတယ္။ က်မ အမရဲ႕ ၀ိရိယေၾကာင့္ ငါးေျခာက္ေတြလည္း အိမ္မွာ ရွိပါတယ္။ မနက္ဆိုရင္ အမက ထမင္းခ်က္၊ ငါးေျခာက္နဲ႔ ဟင္းစီစဥ္ေလ့ရွိပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္က ေဈးဆိုင္ေတြလည္း မရွိေတာ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္နဲ႔ က်မေမာင္က အားလံုးစားဖို႔ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ အရွာထြက္ရပါတယ္။
တရက္ေတာ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ ပဲ၀ါေလးတစ္ထုတ္နဲ႔ အိမ္ေရာက္လာပါတယ္။ ဘယ္ကယူလာတာလည္းေမးေတာ့ သူ႔ႀကီးေတာ္ဆီက ေတာင္းလာတာတဲ့။ သူ႔ႀကီးေတာ္ အပ်ိဳႀကီးက ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ကို အရမ္းခ်စ္ပါတယ္။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က သူေန႔တိုင္း ကန္စြန္းရြက္နဲ႔စားေနရတာလို႔ ေျပာလိုက္လို႔ အားလံုးစားဖို႔ ပဲ၀ါေလးေပးလိုက္တာပါ။ က်မ အေမကေတာ့ “ဟဲ့ သား အိမ္ကလူေတြ တကယ္မွတ္ေနအံုးမယ္ ” လို႔ေတာင္ ေျပာလိုက္ပါေသးတယ္။
အေရးေတာ္ပံုကာလ တစ္ေလ်ာက္ အေဟာအေျပာေကာင္းတဲ့ က်မအေဖကို သဃၤန္းကြၽန္းၿမိဳ႕နယ္ထဲမွာ ခဏခဏလာေခၚတတ္ပါတယ္။ ေဖေဖတရားေဟာဖို႔သြားတိုင္း ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္နဲ႔ က်မေမာင္ေလးက ေဖ့ေဖ့ရဲ႕ အေစာင့္အေရွာက္ လုပ္ပါတယ္။
စစ္အာဏာသိမ္းၿပီးတဲ့ေနာက္ က်မက က်မအဖြားေနတဲ့ ရန္ကင္းမွာေနပါတယ္။ က်မေမာင္ေလးကို အဖြားက ေခၚေပမဲ့ ေမာင္ေလးက ရန္ကင္းမွာေနရင္ သူလုပ္ခ်င္တာမလုပ္ရမွာေၾကာက္လို႔ သု၀ဏၰမွာပဲေနပါတယ္။ က်မတို႔ရဲ႕ ေဘးအိမ္မွာေနတဲ့ မ.ဆ.လ ဆရာတစ္ေယာက္က တိုင္လိုက္လို႔ က်မေမာင္ေလးကို ဖမ္းသြားတဲ့ အခိုက္ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က က်မတို႔ မိသားစုရဲ႕ သားတစ္ဦးအျဖစ္ ေနထိုင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ က်မ ပုန္းေအာင္းေနတဲ့ ရန္ကင္းကိုလည္း က်မေမေမရဲ႕ ဆက္သားအျဖစ္ မၾကာခဏ လာေရာက္ တတ္ပါေသးတယ္။ က်မပါ၀င္ခဲ့တဲ့ ဗမာျပည္ ျပည္သူ႔လြတ္ေျမာက္ေရး တပ္ဦး (BYLF) မွာသူလည္းပါတာမို႔လို႔ BYရဲ႕ လုပ္ငန္းေတြကိုလည္း သူလုပ္ကိုင္ေနပါတယ္။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္က က်မတို႔အဖြဲ႔ရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္ ေမာင္ေမာင္ေက်ာ္ရွိရာကို လိုက္သြားဖို႔ မၾကခဏေတာင္းဆိုတတ္ေပမဲ့ က်မတို႔ရဲ႕ ရဲေဘာ္ရဲဖက္ ေအးေက်ာ္က မသြားဖို႔ တားျမစ္လို႔ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ေတာင္ပိုင္းကို ေတာမခိုျဖစ္လိုက္ပါ။
ေနာက္ေတာ့ ေအးေက်ာ္က ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ကို အ.က.သ ရဲ႕ ကိုယ္စားလွယ္အျဖစ္ထားလိုက္တဲ့ အခ်ိန္ကစလို႔ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ အ.က.သ အုပ္စုထဲေရာက္သြားခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ သူ႔အိမ္ကို ေထာက္လွမ္းေရး၀င္လို႔ အန္တီေဒၚခ်ိဳခ်ိဳေက်ာ္ၿငိမ္းတို႔ အိမ္မွာသူေနပါတယ္။ သူက ဘယ္မွေနေန မိသားစု စိတ္ဓါတ္ရွိသူျဖစ္လို႔ အန္တီခ်ိဳက သူ႔ကိုခ်စ္ပါတယ္။ သူက အန္တီခ်ဳိ႕သားေတြနဲ႔လည္း တဲ့ေအာင္ေပါင္းတတ္သူပါ။ တစ္ခါက အန္တီခ်ဳိရဲ႕ ကားဂိုေထာင္ထဲကေန ဦးေက်ာ္ၿငိမ္းရဲ႕ ေန႔စဥ္မွတ္တမ္းကို သူက ျပပါတယ္။ က်မက “ဟဲ့….အဲဒါအဖိုးတန္တယ္”လို႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ သူက အဲဒါ ကြၽန္ေတာ္ယူထားတာတဲ့။ ဒီသမိုင္းေတြက သူ႔အတြက္ အဖိုးတန္တယ္ဆိုပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက က်မကို ကိုေအာင္ဒင္က ဗကသမွာ BYရဲ႕ ကိုယ္စားလွယ္အျဖစ္ထားေတာ့ က်မလည္း အန္တီခ်ိဳတို႔ျခံထဲကို မၾကာမၾကာလာတတ္ပါတယ္။ အန္တီခ်ိဳ႕ျခံထဲမွာ က်မသူငယ္ခ်င္းေစာစႏၵာလည္း ေနပါတယ္။ ေရႊဘုန္းလူ(ေခၚ) ခ်စ္ညီညီလည္း ရွိေနပါတယ္။ ခ်စ္ညီညီရဲ႕ စာေတြ ကဗ်ာေတြကို အခ်ီးက်ဴးဆံုးသူက ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ပါ။
ေနာက္ပိုင္း သူေတာခိုမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးခ်ိန္မွာ က်မေမာင္ေလးကိုလာေခၚေပမဲ့ အေၾကာင္းေၾကာင္းေၾကာင့္ က်မေမာင္ ေတာမခိုျဖစ္လိုက္ပါ။
က်မေမာင္ေလးလည္း က်မကို မလိုက္ရေကာင္းလားလို႔ ေတာ္ေတာ္ ေဒါသထြက္ေနခဲ့ပါတယ္။ က်မေမာင္ေလး ေတာ္ေတာ္စိတ္ဆိုးၿပီး က်မကို စကားမေျပာတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာပါတယ္။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္နဲ႔ က်မေမာင္ေလးဟာ စိတ္ခ်င္းဆက္သြယ္ေနခဲ့တယ္ထင္ပါတယ္။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္တို႔ ကိစၥေတြ ျပည္တြင္းမွာ မသိခ်င္ကတည္းက က်မေမာင္က သူ႔အိပ္မက္ မက္တဲ့ အေၾကာင္းေျပာၿပီး တိုက္ပြဲမွာ က်သြားၿပီထင္တယ္လို႔ သူေျပာျပတာ က်မ မွတ္မိေနပါတယ္။ က်မကေတာ့ စိတ္ထဲမွာ စြဲလမ္းေနလို႔ပါလို႔ ေျပာလိုက္ပါေသးတယ္။
အဲဒီ့ေနာက္ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ လြတ္ေျမာက္လာသူေတြက သတင္းစာ ရွင္းလင္းပြဲလုပ္ၾကပါတယ္။ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲလုပ္တာကို က်မ မသိလိုက္ပါဘူး။ အဲဒီအခ်ိန္က သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲေတြလည္း မၾကာမၾကာ လုပ္ေလ့ရွိေတာ့ က်မစိတ္မ၀င္စားပါဘူး။ ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ေစာေစာမွာ က်မတို႔ ေမာင္ႏုမေတြအားတဲ့ အခ်ိန္ ခဏေလာက္ လာဖို႔ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ရဲ႕ မိဘေတြက ေခၚပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်မတို႔ ေမာင္ႏုမ ခ်က္ခ်င္းပဲသြားလိုက္ပါတယ္။ က်မတို႔ေရာက္ေတာ့ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ့္မိဘေတြက သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲပါတဲ့ သတင္းစာကို ေပးဖတ္ပါတယ္။ အဲဒီ့သတင္းဖတ္ေနခ်ိန္မွာ က်မတို႔ ေမာင္ႏုမ အရမ္း အံအားသင့္မိၾကပါတယ္။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္မိဘေတြကေတာ့ က်မကို ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ဟာေထာက္လွမ္းေရးမဟုတ္ဘူးဆိုတာကို ရွင္းေပးဖို႔ ေတာင္းဆိုခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ က်မ ရွင္းမေပးႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ဟာ ေထာက္လွမ္းေရးမဟုတ္ဘူးဆိုတာကို သူနဲ႔ပတ္သက္ခဲ့သူေတြအားလံုးက သိေနခဲ့ပါတယ္။ က်မတို႔မိသားစုနဲ႔ ဒီေလာက္ရင္းႏွီးေနတဲ့ ကေလးဟာ ဘယ္လိုမွ ေထာက္လွမ္းေရးမျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ သူေတာခိုသြားခဲ့စဥ္က အသက္ ၁၆ ႏွစ္ ၀န္းက်င္ပဲ ရွိပါေသးတယ္။
ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ ကြယ္လြန္တယ္လို႔ သိရၿပီးတဲ့ေနာက္ ၄ လအၾကာမွာပဲ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ရဲ႕ႀကီးေတာ္ ႏုလံုးေရာဂါနဲ႔ ကြယ္လြန္ပါတယ္။ မဆံုးခင္ ေဆးရံုမွာ က်မတို႔ေမာင္ႏုမနဲ႔ က်မ ေေမေမသြားၾကည့္ၾကပါတယ္။ လက္မွာလည္း ပိုက္တန္းလန္း၊ ေအာင္စီဂ်င္ဘူးနဲ႔ ေနရေပမဲ့ က်မေမာင္ရဲ႕ လက္တစ္ဖက္ကိုကိုင္ၿပီး အျဖစ္မွန္ကို ရွင္းေပးဖို႔ အထပ္ထပ္မွာ ရွာပါတယ္။
ေမာင္ေမာင္ႂကြယ့္ႀကီးေတာ္ဆံုးေတာ့ သူ႔ရဲ႕အသုဘကို က်မတို႔ ေမာင္ႏုမ သြားေရာက္ပို႔ေဆာင္ခဲ့ပါတယ္။ ၾကံေတာသုႆန္ကအျပန္ က်မေမာင္ေလးက က်မကို “မေရ….ေမာင္ေလးတို႔မွာ အျပစ္ရွိသလို မခံစားရဘူးလား” လို႔ ေမးေတာ့ က်မက “အျဖစ္အပ်က္ေတြလည္းေသခ်ာမသိဘူး။ ဘယ္သူ႔ကို ရွင္းျပရမလဲဆိုတာလည္း မသိဘူး။” လို႔ ျပန္ေျပာခဲ့မိတာ က်မ မွတ္မိေနပါတယ္။
ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္ဟာ က်မတို႔ ေမာင္ႏုမေတြ အျမဲတမ္းသတိရေနရတဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။ က်မေဖေဖရဲ႕ တပည့္ေက်ာ္ေတြထဲက တစ္ေယာက္လည္းျဖစ္ၿပီး တစ္ခါတစ္ရံ ဖာသိဖာသာေနတတ္တဲ့ က်မညီမေလးေတာင္ ေမာင္ေမာင္ႂကြယ္(ႂကြက္)ကို သတိရေန တတ္ပါတယ္။ သတိရေလာက္ေအာင္လည္း က်မတို႔ မိသားစုနဲ႔ နီးနီးကပ္ကပ္ ရွိေနခဲ့တာကိုး။
ခင္ၿငိမ္းသစ္။

Khin Nyein Thit facebook မွကူးယူေဖာ္ျပသည္။

No comments: