Friday, March 9, 2012

ABSDF အဖြဲ႔ဝင္မ်ားႏွင့္ေမးျမန္းခ်က္

ေရးသားခ်ိန္ 9 March 2012, 14:20 AEST 

၁၉၉၀ ​ဝန္းက်င္အတြင္း ​ABSDF ​ေက်ာင္းသားတပ္မေတာ္ ​(ေျမာက္ပိုင္း) ​ထိန္းခ်ဳပ္ရာေဒသမွာ ​လူသတ္ မူေတြျဖစ္ခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ ​အေၾကာင္းေတြ ​ေဖ့စ္ဘြတ္စာမ်က္ႏွာ၊ ​ဘေလာ့စာမ်က္ႏွာ ​အစရွိတဲ့ ​အင္တာနက္စာ မ်က္ႏွာမွာ ​ပြက္ေလာရိုက္ေနၿပီး ​စြပ္စြဲမူေတြ ​အျပန္အလွန္ျငင္းခုံေနၾကတာကိုလည္း ​ျမင္ခဲ့ရပါတယ္။ ​ၿပီးေတာ့ ​ဒီ ရက္ပိုင္းအတြင္း ​ABSDF ​ကေန ​အျဖစ္မွန္ေပၚေပါက္ေရးေကာ္မတီကို ​ဖြဲ႕စည္းလိုက္ၿပီး ​ဖြဲ႔စည္း ရျခင္းရဲ့ ​ရည္ရြယ္ခ်က္ေတြ ​ဘယ္သူေတြပါဝင္သလဲဆိုတာေတြ ​သိရေအာင္ ​ကိုျမတ္မင္းက ​ABSDF ​အဖြဲ႔ ဝင္ေတြနဲ႔ ​ဆက္သြယ္ေမးျမန္းထားတာေတြကို ​နားဆင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 က်ေနာ္တုိ ့ျမန္မာ့လူအဖြဲ ့အစည္းမွာ တာ၀န္ခံမွဳေတြ၊တာ၀န္ရွိမွဳ အေလ့အထေတြ  ေပၚေစခ်င္ပါတယ္။  က်ေနာ္တို ့လူ ့အဖြဲ ့ အစည္းမွာဒီလိုမ်ိဳးအျဖစ္အပ်က္ေတြျဖစ္ေနၾကတာ က်ေနာ္တို ့  အားလံုး အသိပါပဲ။ တာ၀န္ခံမွဳေတြက တစံုတရာအားနည္းေနတာ ကို က်ေနာ္တို ့ေတြ  ့ေနရပါတယ္။  အဲဒီလို မ်ိဳးတာ၀န္ခံမွဳ၊ တာ၀န္ ရွိ မွဳအေလ့ အထေတြကို ျမန္မာ့လူ ့အဖြဲ ့အစည္းမွာေပၚေစ ခ်င္ပါ တယ္။ABSDFကဒီကိစၥအတြက္က်ေနာ္တို ့က ေရွ ့ဦးေဆာင္ လုပ္ျပ တဲ့ သေဘာမ်ိဳးလည္းပါပါတယ္ခင္ဗ်......

--------------------------------------------------------------------------------

 ကိုေက်ာ္ေက်ာ္လင္း(အျဖစ္မွန္ေပၚေပါက္ေရး coordinator)

ေမး။  ။ ဒီအဖြဲ ့ကိုဘာေၾကာင့္ဖြဲ ့ျဖစ္သလဲတခ်က္ေလာက္ရွင္းျပေပးပါခင္ဗ်။
ေျဖ။  ။ အဲဒီအဖြဲ ့ဖြဲ ့ျဖစ္တာေတာ့က်ေနာ္တို ့အခုမွဖြဲ ့ျဖစ္တယ္လို ့ေျပာလို ့ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ဒီကိစၥနဲ ့ပတ္ သက္ျပီးက်ေနာ္တို ့ ဒီညီလာခံအဆက္ဆက္မွာေရာ၊ဗဟိုေကာ္မတီအစည္းအေ၀းအဆက္ဆက္မွာေရာ က်ေနာ္တို ့ဒီကိစၥနဲ ့ပတ္သက္ျပီး ေဆြးေႏြးျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒီကိစၥအေပၚမွာက်ေနာ္တို ့ဘယ္လိုမ်ိဳး တာ၀န္ခံ မွဳေတြေဖာ္ ထုတ္သြားမလဲဆိုတာ က်ေနာ္တို ့ၾကားမွာေဆြးေႏြးခဲ့တာရွိပါတယ္။ ဒီကိစၥကို တခ်ိန္ခ်ိန္ အခ်ိန္ တခုေရာက္လာ တဲ့အခါ မွာ ေျဖရွင္းဖို ့ဗဟိုေကာ္မတီၾကားမွာ သေဘာထားထုတ္ျပန္ထား တာရွိ ပါ တယ္။ ဒါေပမယ့္က်ေနာ္တို ့ လက္ေတြ ့အေကာင္အထည္ေပၚလာခဲ့ျခင္းမရွိခဲ့ပါဘူး။ ျပီးခဲ့တဲ့ ၂၀၁၂ ဇန္န၀ါရီလ၊ ဗဟိုေကာ္မတီအစည္း ေ၀း မွာေတာ့က်ေနာ္တို ့ဒီကိစၥကို စတင္ကိုင္တြယ္သင့္တဲ့အခ်ိန္ေရာက္ျပီလို ့ က်ေနာ္တို ့ဆံုးျဖတ္ျပီး က်ေနာ္တို ့ဒီ အလုပ္အဖြဲ ့ကိုစတင္ဖြဲ ့စည္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
အလုပ္အဖြဲ ့ေပၚေပါက္လာပံုေနာက္ခံအေၾကာင္းအရာပါ။ ဘာေၾကာင့္ဖြဲ ့စည္းရလည္းအဓိကရည္ရြယ္ခ်က္ က က်ေနာ္တို ့ဒီလိုရွိတယ္ခင္ဗ်။ ၁၉၉၂ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၂ ရက္ေန ့မွာ ကိုထြန္းေအာင္ေက်ာ္အပါအ၀င္ က်ေနာ္တို ့ဒီ မကဒတေျမာက္ပိုင္းအဖြဲ ့၀င္ ၁၅ ဦး သတ္ျဖတ္မွဳျဖစ္ပြားခဲ့တယ္။ အဲဒါနဲ ့ပတ္သက္တဲ့ ျပႆ နာေတြက်ေနာ္တို ့အမ်ားၾကီးစျဖစ္ခဲ့တာရွိတယ္။ အဲဒီဟာနဲ ့ပတ္သက္ျပီးေတာ့ ပံုစံမ်ိဳးစံု နဲ ့က်ေနာ္တုိ ့ေျပာ   ေန ဆိုေနၾကတာေတြရွိပါတယ္။ ရွဳေဒါင့္ေပါင္းစံုကေျပာေနၾကတာေပါ့။ ကာယကံရွင္ျဖစ္တဲ့ က်ေနာ္တို ့   ေအဘီအက္စ္ဒီအက္ဖ္ အေနနဲ ့လည္း လက္ေတြ ့အေျခအေနကိုထင္ဟပ္ေစတဲ့ တိက်တဲ့ မွတ္တမ္းတခု ထြက္ဖို ့လို တယ္လို ့က်ေနာ္တို ့ယံုၾကည္ပါတယ္။ ဒါက က်ေနာ္တို ့ၾကားမွာမျဖစ္မေနလုပ္ေဆာင္ရမယ့္ လုပ္ငန္းတခုလို ့ခံယူပါတယ္။ ဒါက က်ေနာ္တို ့ပထမဦးဆံုးရည္ရြယ္ခ်က္ပါ။
ေနာက္တခု ကေတာ့ အမွန္တကယ္နစ္နာခဲ့ရတဲ့သူေတြရွိႏိုင္ပါတယ္။ က်ေနာ္တို ့ဒီကိစၥအေပၚမွာ။ တကယ္ တမ္း နစ္နာခဲ့တဲ့သူေတြကို က်ေနာ္တို ့ေအဘီအက္စ္ဒီအက္ဖ္ ကေနတစံုတရာျပန္လုပ္ေပးရမယ့္တာ၀န္  ရွိတယ္လို ့က်ေနာ္တို ့ယံုၾကည္ပါတယ္။ သူတို ့အတြက္ က်ေနာ္တို ့အမွန္တရားေတြ၊တရားမွ်တမွဳေတြ    ေဖာ္ထုတ္ေပးရမယ့္တာ၀န္က်ေနာ္တို ့မွာရွိပါတယ္။ဒါကအလုပ္အဖြဲ ့ဖြဲ ့စည္းရျခင္းရဲ ့ရည္ရြယ္ခ်က္တခုပါ။ 
ေနာက္ဆံုးအခ်က္တခုက က်ေနာ္တုိ ့ျမန္မာ့လူအဖြဲ ့အစည္းမွာ တာ၀န္ခံမွဳေတြ၊တာ၀န္ရွိမွဳအေလ့အထေတြ   ေပၚေစခ်င္ပါတယ္။  က်ေနာ္တို ့လူ ့အဖြဲ ့အစည္းမွာ ဒီလိုမ်ိဳးအျဖစ္အပ်က္ေတြျဖစ္ေနၾကတာ က်ေနာ္တို ့  အားလံုးအသိပါပဲ။ တာ၀န္ခံမွဳေတြက တစံုတရာအားနည္းေနတာကို က်ေနာ္တို ့ေတြ  ့ေနရပါတယ္။  အဲဒီလို မ်ိဳးတာ၀န္ခံမွဳ၊တာ၀န္ရွိမွဳအေလ့အထေတြကို ျမန္မာ့လူ ့အဖြဲ ့အစည္းမွာေပၚေစခ်င္ပါတယ္။ ေအဘီအက္စ္ဒီ အက္ဖ္ ကဒီကိစၥအတြက္ က်ေနာ္တို ့က ေရွ ့ဦးေဆာင္လုပ္ျပတဲ့ သေဘာမ်ိဳးလည္းပါပါတယ္ခင္ဗ်။
ေမး။ ။အခ်က္အလက္ေကာက္ခံတဲ့ေနရာမွာဘယ္လိုအခက္အခဲေတြ ေတြ ့ႏိုင္တယ္လို ့ၾကိဳတင္တြက္ဆ မွဳေတြ ရွိပါသလဲ။
ေျဖ။  ။ ပထမဦးဆံုးအခက္အခဲကေတာ့ ပထ၀ီအေနအထားအရ ေနရာအႏွံ ့အျပားမွာ တည္ရွိေနတာဟာ  က်ေနာ္တို ့အတြက္အၾကီးမားဆံုးစိန္ေခၚမွဳပါ။ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာရွိတယ္။ ထိုင္းနယ္စပ္မွာရွိတယ္။တရုတ္နယ္စပ္ မွာရွိတယ္။ၾသစေၾတးလ်မွာရွိတယ္။ က်ေနာ္တုိ ့အမ်ားစုေပ့ါေနာ္။ တခ်ိဳ ့ဆိုရင္ေထာင္ထဲမွာ ေတာင္ရွိပါေသး တယ္။ဥပမာက်ေနာ္တို ့ ကိုသံေခ်ာင္းေပါ့။ ကုိသံေခ်ာင္းဆို ေထာင္ထဲမွာ။ ကိုသံေခ်ာင္း ဟာဒီကိစၥမွာ အဓိ ကက်တဲ့အခန္းက႑ကပါ၀င္ခဲ့တဲ့သူျဖစ္တယ္လို ့က်ေနာ္တို ့အျပင္မွာသံုးသပ္ထားတာရွိပါတယ္။ သူကိုယ္ တိုင္က ေထာင္ထဲမွာက်ေနပါတယ္။ က်ေနာ္တို ့ အားလံုးရဲ ့အသံကို အားလံုးရဲ ့ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မွဳကို ရဖို ့ကက်ေနာ္တုိ ့ေတာ္ေတာ္ေလး ခက္ခဲပါတယ္။ ဆိုလိုတာက က်ေနာ္တို ့ေနရာေဒသအခက္အခဲ ေၾကာင့္   ေျပာတာပါ။ ဘယ္လိုမ်ိဳးက်ေနာ္တုိ ့ေက်ာ္လႊားလို ့ရမလဲဆိုတာက အားလံုးရဲ ့ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မွဳကို က်ေနာ္တို ့အျပည့္အ၀ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္။ အားလံုးပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မွဳ အျပည့္အ၀ရမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အခက္အခဲကိုေက်ာ္ႏိုင္မယ္လို ့ယံုၾကည္ပါတယ္။  ဥပမာအေနနဲ ့ေျပာရမယ္ဆိုလို ့ရွိရင္ က်ေနာ္တို ့ အမ်ားစုက ဗမာျပည္ထဲမွာ ရွိၾကပါတယ္။ အဲဒီလူေတြကိုက်ေနာ္တို ့ဘယ္လိုမ်ိဳးေတြ ့ႏိုင္ေအာင္လုပ္မလဲ ။ သူတို ့ဆီကက်ေနာ္တို ့testimony သေဘာမ်ိဳးေပါ့။က်ေနာ္တို ့ဘယ္လိုမ်ိဳးရေအာင္ယူႏိုင္မလဲဆိုတာ က  က်ေနာ္တုိ ့အတြက္တကယ့္ကို ၾကီးမားတဲ့အခက္အခဲေတြပါ။ သို ့ေသာ္လည္းအားလံုးက အမွန္တရားတခု   ေပၚထြန္းေရးဆိုတဲ့ ခုန ေခါင္းစဥ္ေအာက္က ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ ့လုပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ က်ေနာ္တို ့အဲဒီ  အခက္အခဲကို ေက်ာ္လႊားႏိုင္မယ္လို ့ယံုၾကည္ပါတယ္။ တႏွစ္ဆိုတာက က်ေနာ္တို ့သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္ တခုျဖစ္ပါတယ္။ တႏွစ္ပဲေက်ာ္သြားမလား။ ဒါမွမဟုတ္တႏွစ္ေအာက္ပဲ ျဖစ္မလား ဆိုတာေတာ့ က်ေနာ္တို ့   ေသေသခ်ာခ်ာမသိေသးပါဘူး။  
ေမး။  ။က်ဴးလြန္ခဲ့သူတယ္လို ့စြပ္စြဲခံထားရတဲ့သူေတြရဲ ့ရဲေဘာ္ရဲဘက္ေတြကေရာ သူတို ့ျမင္ခဲ့သိခဲ့တာေတြ  ကိုပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာျပပါ့မလား။  သူတို ့ရဲေဘာ္ရဲဘက္အေပၚမွာသစၥာေစာင့္သိမလား။ဘယ္လိုအခက္  အခဲေတြရွိႏိုင္သလဲ ။ အဲဒါကိုေရာဘယ္လိုတြက္ဆထားသလဲခင္ဗ်။
ေျဖ။  ။ က်ေနာ့္အျမင္က ေတာ့ ေကာ္မတီကဖြဲ ့စည္းလာရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းခံ၊ဘယ္လိုဖြဲ ့စည္းသလဲဆိုတာ အဲဒါကိုၾကည့္ရင္ေတာ့ ဒီအပိုင္းက နည္းနည္းရွင္းသြားမယ္။ က်ေနာ္တို ့က အားလံုးပါတဲ့ ဗဟုိေကာ္မတီ ကေနဒီကိစၥကိုဆံုးျဖတ္ခဲ့တာပါ။ ေဒသအသီးသီးမွာရွိတဲ့ကိုယ္စားလွယ္ေတြကေန ဒီဟာကေတာ့ က်ေနာ္တို ့ လုပ္သင့္တယ္ဆိုျပီးဆံုးျဖတ္တခုခ်ျပီးေတာ့ လုပ္ခဲ့တာပါ။ ဆိုလိုတာက က်ေနာ္တို ့အားလံုးရဲ ့ပူးေပါင္းေဆာင္ ရြက္မွဳေတာ့ပါတယ္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရင္ရင္ လြန္ခဲ့တဲ့အႏွစ္(၂၀)က်ေနာ္တို ့ဒီကိစၥျဖစ္ခဲ့တယ္ေပါ့။ အခု က်ေနာ္တို ့က အႏွစ္(၂၀) ျပည့္တဲ့အခါက်မွ ဒီကိစၥကိုကိုင္တြယ္ဖို ့ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တာျဖစ္တယ္။ အသက္အရြယ္  အားျဖင့္ေရာ၊ေတာ္လွန္ေရးျဖတ္သန္းမွဳအရေရာ၊ႏိုင္ငံေရးျဖတ္သန္းမွဳအရေရာ အားလံုးကရင့္က်က္ေနတဲ့  သူေတြလို ့က်ေနာ္တို ့ကယံုၾကည္တယ္။ က်ေနာ္တို ့ၾကားမွာဘံုရည္မွန္းခ်က္တခုေတာ့ ရွိတယ္လို ့ယံုၾကည္ ထားတယ္။ အဲဒါကဘာလည္းဆိုေတာ့ ေအဘီအက္စ္ဒီအက္ဖ္ရဲ ့ဒီ ေက်ာင္းသားသမိုင္းမွာျဖစ္ခဲ့တဲ့ ဒီဟာကို  က်ေနာ္တို ့ျပန္လည္ျပီး   ဒီသမိုင္းကိုအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ျပန္ျပီးေတာ့ လုပ္ခ်င္တယ္။ ဆိုလိုတာက ဒီလိုမ်ိဳးျဖစ္ပ်က္ခဲ့တဲ့ အျဖစ္အပ်က္အေပၚမွာက်ေနာ္တုိ ့ေနာက္ထပ္ဒါမ်ိဳးထပ္မျဖစ္ေအာင္ က်ေနာ္တို ့  ဘယ္လိုမ်ိဳး လုပ္မလဲဆိုတဲ့ဟာအေပၚမွာ က်ေနာ္တို ့တူညီတဲ့စိတ္ရွိၾကတယ္။ ေနာက္တခုက က်ေနာ္တို ့နစ္  နာခံခဲ့ရတဲ့သူေတြအတြက္ က်ေနာ္တို ့တစံုတရာျပန္လုပ္ေပးမယ္ဆိုတဲ့ ယံုၾကည္မွဳက က်ေနာ္တို ့ၾကားမွာ ရွိေနၾကတယ္။ အဲဒီယံုၾကည္မွဳေတြ၊အဲဒီခံယူခ်က္ေတြက ခုနေျပာတဲ့ အခက္အခဲကိုေတာ့ ေက်ာ္လႊားႏိုင္မယ္ လို ့က်ေနာ္တို ့ယံုၾကည္ပါတယ္။ 
ေမး။  ။ အဖြဲ ့သားေတြကဘယ္သူေတြလည္း၊ဘယ္ႏွစ္ေယာက္ပါ၀င္သလဲ၊ အဖြဲ ့သားေတြဘယ္လိုဦးစားေပး   ေရြးခ်ယ္ခဲ့သလဲဆိုတာေလး နည္းနည္းေျပာျပေပးပါဦး။
ေျဖ။  ။ အဓိက စံသတ္မွတ္ခ်က္ကေတာ့ အဲဒီကိစၥျဖစ္ခဲ့တုန္းက တာ၀န္မရွိခဲ့တဲ့ရဲေဘာ္ေတြကို အဓိကဦးစား   ေပးေရြးပါတယ္။ က်ေနာ္ဆိုရင္အဲဒီအခ်ိန္က သာမာန္ရိုးရိုးရဲေဘာ္တေယာက္ပါ။ အဲဒီလိုမ်ိဳးတာ၀န္ပိုင္းအရ ရွင္းရွင္းလင္းလင္းရွိတဲ့သူေတြကိုဦးစားေပးေရြးပါတယ္။ ေကာ္မတီမွာ အဖြဲ ့၀င္ငါးဦးရွိပါတယ္။  ဦးေဆာင္မယ့္သူက အေထြေထြအတြင္းေရးမွဴး(၁) ကိုျမင့္ဦးျဖစ္ပါတယ္။ က်ေနာ္က ေကာ္မတီရဲ ့coordinator သေဘာမ်ိဳးတာ၀န္ယူပါတယ္။ အဖြဲ ့၀င္ေနာက္ထပ္သံုးဦးရွိပါေသးတယ္။ က်ေနာ္တို ့အဖြဲ ့၀င္ငါးဦးနဲ ့ဖြဲ ့ထားတာပါ။ အဲဒီေအာက္မွာက်ေနာ္ တို ့လုပ္ငန္းေကာ္မတီအေသးစားေလးေတြထပ္ရွိပါဦးမယ္။ ဆိုလိုတာက က်ေနာ္တို ့မွတ္တမ္းတင္တဲ့လုပ္ ငန္းေတြ က်ေနာ္တို ့ရွိလာမယ္။ သတင္းအဖြဲ ့ေတြရွိလာမယ္။ ေလာေလာဆယ္က်ေနာ္တို ့က ဒီဟာနဲ ့ပတ္  သက္ျပီး ျပင္ပမွာ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ပညာရွင္တခ်ိဳ ့နဲ ့ေဆြးေႏြးေနတာရွိပါတယ္။ က်ေနာ္တို ့ဒီအဖြဲ ့ကိုဘယ္လိုမ်ိဳး တိုးခ်ဲ့ သင့္တယ္။ ဘယ္လိုမ်ိဳးနည္းလမ္းေတြသံုးျပီးေတာ့ ဒီကိစၥကို က်ေနာ္တို ့အေကာင္အထည္ေဖာ္ရင္   ေတာ့က်ေနာ္တို ့ထိေရာက္မယ္။ျပင္ပထိစပ္မွဳေတြကို က်ေနာ္တို ့ဘယ္လိုမ်ိဳးလုပ္မယ္။ စသျဖင့္နည္းလမ္း   ေတြကို က်ေနာ္တို ့ၾကားမွာ က်ေနာ္တုိ ့လုပ္ငန္းကိုစိတ္၀င္စားတဲ့ ျပင္ပပညာရွင္ေတြ၊နဲ ့ေဆြးေႏြးေနတာ   ေတြရွိပါတယ္။ အဓိကခ်ဳပ္ၾကည့္ရင္ေတာ့ က်ေနာ္တို ့ငါးဦး ကဦးေဆာင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေအာက္မွာ   ေတာ့လုပ္ငန္းအဖြဲ ့ေလးေတြရွိလာဦးမွာပါ။
ေမး။  ။ဒီေရြးခ်ယ္မွဳအေပၚမွာ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာမွာေရာက္ေနတဲ့ အဖြဲ ့၀င္ေတြကေက်နပ္မွဳရွိမယ္လို ့ ယံုၾကည္ပါသလားခင္ဗ်။
ေျဖ။  ။ စတိတ္မန္ ့ကမေန ့ကမွထုတ္ထားတယ္ဆိုေတာ့သူတို ့ဆီက feed back ေတြကို ေစာင့္ရဦးမွာ ခင္ဗ်။ အခုထိက်ေနာ့္ကို ဖုန္းနဲ ့ဆက္ျပီး ေတာ့ေျပာတာေတြရွိတယ္။ ေနာက္အီးေမးလ္ေတြနဲ ့အေၾကာင္းျပန္ တာေတြရွိတယ္။ အဲဒီအထိကေတာ့ သူတို ့ဒီကိစၥကိုၾကိဳဆိုတယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း၊ေကာ္မတီအေပၚမွာယံု  ၾကည္တယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္း အျပဳသေဘာေဆာင္တဲ့ တုန္ ့ျပန္မွဳေတြေပးလာတာရွိပါတယ္။ အခုအခ်ိန္ထိက   ေတာ့ ျပႆနာတစံုတရာမရွိေသးပါဘူးခင္ဗ်။
တဆက္ထညး္ ႏိုင္ငံတကာကိုေရာက္ေနတဲ့အခုဒီအင္တာဗ်ဴးကိုနားေထာင္ေနမယ့္တပ္ဖြဲ ့၀င္ေဟာင္းေတြေရာ
ျမန္မာျပည္တြင္းမွာရွိတဲ့သက္ဆိုင္သူအားလံုးကိုေရာ က်ေနာ္တို ့ဒီလုပ္ငန္းအေပၚမွာ ယံုၾကည္မွဳရိွရွိနဲ ့ ပူးေပါင္း  ေဆာင္ရြက္မွဳ လုပ္ေပးၾကပါလို ့ထပ္ဆင့္ေမတၱာရပ္ခံခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်။

 


No comments: