Tuesday, May 22, 2012

က်ေနာ္တို ့သိပါတယ္

ကၽြန္ေတာ္တို႔သိပါတယ္။

ဆည္ေတြမွာေရမရွိဘူးဆိုတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ထြက္လာတဲ႔လွ်ပ္စစ္ ျပည္သူ႔ထံ အကုန္မေရာက္တာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ထြက္ေနတဲ့လွ်ပ္စစ္ ဘယ္သူ႔ကိုေရာင္းစားထားတယ္ဆိုတာ-
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ သိပါတယ္။

အမွတ္(၁)ကလွ်ပ္စစ္တိုးထုတ္ဖို႔ထက္ ျမစ္ဆံုကိစၥ
ျပန္စဖို႔ စိတ္ဝင္စား ၾကိဳးစားေနတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

အမွတ္(၂)ကလွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားခြဲေဝမႈ မညီမမွ်လုပ္ေနတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ေရေပးေရးက မီးပ်က္တဲ့ေခါင္းပံုခ်ၿပီး ပန္႔ပ်က္ေတြမျပင္ဘဲ
ေရျဖတ္ထားတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

စြမ္းအင္က ရခိုင္ကသဘာဝဓာတ္ေငြ႕ ျပည္သူ႔အတြက္
သံုးဖို႔မစဥ္းစားဘဲ တရုတ္ကိုေရာင္းစားဖို႔ျပင္ဆင္ေနတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခက္အခဲေတြကို ဝန္ႀကီးေတြ စိတ္မဝင္စားတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ခြင့္ျပဳခ်က္မရွိဘဲ ဆႏၵျပရင္ အဖမ္းခံရနိုင္တယ္ဆိုတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ခြင့္ျပဳခ်က္ေတာင္းရင္ ဘယ္ေတာ့မွ ရမွာမဟုတ္ဖူးဆိုတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆႏၵျပတာကို တာဝန္ရွိသူေတြက 
အေရးမယူဘဲမ်က္နွာေနခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ ဆႏၵျပေနၾကရင္ေတာ့ ခြင့္လႊတ္ထားမွာ
မဟုတ္ဖူး ဆိုတာ-
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိပါတယ္။

မွန္တာေျပာရရင္ -
ကၽြန္ေတာ္တို႔ သိတာေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ မသိတာက
သမၼတႀကီးဦးသိန္းစိန္ ဦးေဆာင္တဲ့အစိုးရ
တိုင္းျပည္ကို
အမွန္တကယ္ ခ်စ္ၾကပါရဲ႕လား-ဆိုတာကိုပါဘဲ။
Maungmaung Skw facebook

No comments: