Saturday, May 26, 2012

ေသတမ္းစာ(တင္မိုး၀င္း)

ေျမာင္းတကာစက္မွုဇုန္ Yangon Crown သံမဏိစက္ရံုမွအစာငတ္ခံဆႏၵထုတ္ေဖာ္သူကိုတင္မိုး၀င္း
၏ေသတမ္းစာ

..ယခုအခ်ိန္မွစ၍ ကြ်န္ေတာ္၏ ဘ၀သည္နိဂံုးခ်ဳပ္သြားျပီဟု သတ္မွတ္လိုက္သည္။ ဤစာကို က်ေနာ္ေသ တမ္း စာအျဖစ္ေရးသားခဲ့သည္။ ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀ရဲ ့ေနာက္ဆံုးေသတမ္းစာကို ကြ်န္ေတာ့္ အေဖအေမ ႏွင့္ အ တူ ေရႊည၀ါဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးအပါအ၀င္ ေမတၱာရွင္မ်ား ျမန္မာတႏိုင္ငံလံုးမွအလုပ္သမား  မ်ားသိေစ ရန္ ေရးသားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္အသက္ႏွင့္ခႏၵာကြဲကြာျပီးေသဆံုးသြားသည့္တိုင္ အလုပ္သမား မ်ား၏ဆႏၵမျပည့္၀ခဲ့ပါက ၀ိညာဥ္အျဖစ္ႏွင့္ဆက္လက္ေတာင္းဆိုဆႏၵျပသြားမည္ျဖစ္သည္။

ထို ့ေၾကာင့္ကြ်န္ေတာ္ေသဆံုးျပီးေနာက္မွာ ကြ်န္ေတာ္အတြက္အမွ်မေပးေ၀ရန္ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္၏၀ိညာဥ္ အား ဆက္ လက္ဆႏၵျပေတာင္းဆိုခြင့္ျပဳပါရန္ က်န္ရွိေနမယ့္လူအားလံုးထံေမတၱာ ရပ္ခံေတာင္းဆို လိုက္ပါ သည္။
အလုပ္သမားမ်ားရဲ ့ဆႏၵအားလံုးျပည့္၀တဲ့အခ်ိန္မွ က်ေနာ္သာဓုသံုးၾကိမ္ေခၚ၍ ျဖစ္ေလရာဘံုဘ၀ကေန ၀မ္းသာေနမွာျဖစ္သလို အလုပ္သမားအားလံုးရဲ ့ဆႏၵမျပည့္ခင္အမွ်ေပးေ၀ခဲ့ပါက က်ေနာ္လံုး၀သာဓုေခၚျပီး  ကြ်တ္တမ္း၀င္မည္မဟုတ္ေၾကာင္း သိေစရန္ႏွင့္ က်ေနာ္၏ ေနာက္ဆံုးဆႏၵကိုလိုက္ေလ်ာရန္ မွာၾကားခဲ့ သည္။ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀ရဲ ့အဓိကေက်းဇူးရွင္အေဖနဲ ့အေမအား က်ေနာ္ရိုေသစြာဦးသံုးၾကိမ္ခ်၍ ႏုတ္ဆက္ခဲ့ သည္။ျမန္မာအလုပ္သမားမ်ားအားလံုးကိုက်ေနာ့္အတြက္၀မ္းမနည္းရန္ႏွင့္ဆႏၵမျပည့္မ၀မခ်င္းအမွ် မေပးေ၀ ရန္ မွာၾကားခဲ့သည္။ေရႊည၀ါဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးအပါအ၀င္ေက်းဇူးရွင္အားလံုးရဲ ့ေက်းဇူးေတြကို 
ျဖစ္ေလ ရာဘ၀ကေန ေက်ေအာင္ဆပ္သြားပါမည္ဟု ကတိသစၥာမိုးနဲ ့ေျမၾကီးအား သက္ေသျပဳျပီး တိုင္ တည္  ခဲ့ပါသည္။
လူသားအားလံုးရဲ ့ဆႏၵေတြျပည့္၀ပါေစလို ့ေနာက္ဆံုး ဆုေတာင္းေပးခဲ့ပါသည္။
တင္မိုး၀င္း (၂၅ ႏွစ္)



 
messenger news journal

No comments: