Sunday, April 29, 2012

အမွတ္တမဲ့ခရီးသြားျခင္းမ်ား

ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကတည္းက ဘယ္အရာကိုမဆုိ ေလးေလးနက္နက္မထားခဲ့။ မွတ္မွတ္ရရေတြ ထိခဲ့ သိခဲ့ ႀကဳံခဲ့ရေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ ဘာသိဘာသာျဖတ္သန္းခဲ့သည္။ စားေရးဖုိ႔ပ်င္းသည္။ မွတ္သားထားဖုိ႔ပ်င္း
သည္။ သုိ႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ့မွတ္ညဏ္အားျဖင့္ တစ္ခ်ဳိ႕အေတြ႔အႀကဳံမ်ားကို မွတ္မိေနခဲ့သည္။ ေရးမခ်ျဖစ္။
မေန႔ည (၂၈၊၄၊၂၀၁၂)က အစ္ကိုတစ္ေယာက္(ကြ်န္ေတာ့္ထက္ သုံးလသာႀကီးသူ)ႏွင့္စကားလက္ဆုံက်
ရင္း ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀ျဖတ္သန္းမႈကို (အထူးသျဖင့္ ႏုိင္ငံေရးျဖတ္သန္းမႈ) သူသိသြားခဲ့သည္။ အမွတ္မထင္ပဲ ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀ေတြ႔ႀကဳံမႈကို စာေရးရန္တုိက္တြန္းခဲ့သည္။ အမွန္ဆိုလွ်င္ စာေရးပ်င္းေသာ ကြ်န္ေတာ့အဖုိ႔ စာမေရးခ်င္ပါ။ ေရးမည္ဟု ကတိလည္းမေပးခဲ့။ ေရးလည္းမေရးတတ္။ ဒါေပမယ့္ သူ႔တုိက္တြန္းခ်က္စကား
ထဲတြင္ “ေနာင္မ်ဳိးဆက္မ်ားသိေစရန္ဆုိေသာ”စကားလုံးသည္ ကြ်န္ေတာ့္ကို စြဲစြဲထင္ထင္ျဖစ္သြားေစခဲ့
သည္။

မ်ဳိးဆက္မ်ားအေၾကာင္းလူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေျပာၾကသည္။ အထူးသျဖင့္ ေနာက္လာမည့္မ်ဳိးဆက္မ်ားအ
ေၾကာင္းကို လူေတြပိုစိတ္၀င္စားၾကသည္။ ကိုယ္မသိေသာ ေနာင္မ်ဳိးဆက္မ်ားအတြက္ အနစ္နာခံသူေတြ
အသက္စြန္႔သြားသူေတြဒုနဲ႔ေဒး၊ သုိ႔ေသာ္ လူေတြသိပ္မသိ။ သူတို႔ကလည္း သူတို႔စြန္႔လြတ္ခဲ့သည္ အနစ္နာခံခဲ့သည္လုိ႔ဘယ္တုန္းကမွမေျပာခဲ့။ အဲ့လုိမ်ဳိး အညတရစြန္႔လြတ္သြားသူေတြ ဘယ္
ေလာက္မ်ားမ်ားရွိမလဲ ကြ်န္ေတာ္လည္းမသိ။ ေသခ်ာသည္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ျဖတ္သန္းမိသေလာက္တြင္
ပင္ အနာခံစြန္႔သြားသူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကြ်န္ေတာ္ ႀကဳံခဲ့သည္။

ကြ်န္ေတာ့္အေၾကာင္းကို ကြ်န္ေတာ္ခင္မင္ရေသာ ႏုိင္ငံျခားသားမ်ားက ေရးရန္တုိက္တြန္းတက္သည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွမဟုတ္။ စာတစ္ေစာင္ေပတစ္ဖြဲ႔ ေရးသားရေလာက္ေအာင္လည္း ကြ်န္ေတာ့ျဖစ္သန္းမႈက
ႀကီးႀကီးမားမားမရွိ။ ကြ်န္ေတာ္ျငင္းသည္။ မေရးျဖစ္ခဲ့။ ေရးလည္းမေရးခ်င္။ ဆုိရလွ်င္ ဒီအစ္ကုိ႔စကားတစ္
ခြန္းနဲ႔တင္ ကြ်န္ေတာ္ ေရးခ်င္စိတ္ေလးျဖစ္မိသည္။ ဆုိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မွတ္မိသမွ်ကို မွန္မွန္ကန္ကန္ျဖစ္
ဖုိ႔ႀကဳိးစားၿပီး ဒီစာစုကိုေရးျခင္းျဖစ္သည္။ အမွတ္တမဲ့ျဖင့္ျဖတ္သန္းခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ေခါင္းစဥ္ကို “အမွတ္တစ္မဲ့ခရီးသြားျခင္းမ်ား” ဆုိၿပီးေခါင္းစဥ္တပ္သည္။

ေနာက္ဆုံးဆုိရလွ်င္ ကြ်န္ေတာ့္စာစုသည္ မည္သူ႔ကိုမွ်ဆရာလုပ္ျခင္းမဟုတ္ပါ။ ကြ်န္ေတာ့္အနစ္နာခံ
ခဲ့သည္ဟူ၍လည္း ဘယ္တုန္းကမွမေျပာပါ။ မေျပာလည္းမေျပာခ်င္ပါ။ ကုိယ္ယုံၾကည္ရာကိုသာ ကိုယ္လုပ္ခဲ့ျခင္းသာ ျဖစ္သည္ ကြ်န္ေတာ္ျဖတ္သန္းခဲ့သမွ်၊ ကြ်န္ေတာ္ႏွင့္ဘ၀တူညီအစ္ကိုမ်ား
ခံစားထိေတြ႔သမွ်ကို ေနာင္မ်ဳိးဆက္မ်ား သိရွိေစခ်င္ရုံျဖင့္ ရုိးရုိးသားသား ေရးသားရျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။
။(မင္းၿငိမ္)။

အမွတ္တမဲ့ ေမြးေန႔
ဘုန္း ဘုန္း ဘုန္း
ကြ်န္ေတာ္ အသံထြက္ေအာ္လိုက္မိသည္ထင္သည္။ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္လုံးထဲ ၾကယ္ေတြလေတြေတာင္ မျမင္လုိက္ရ။ ဖ်က္ခနဲျပာသြားသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ႏွားေခါင္းဆီက ေသြးေတြ ေသြးေတြ။ ကြ်န္ေတာ္
သတိရလိုက္တာ ဒါေနာက္ဆုံးပဲျဖစ္သည္။ ကြ်န္ေတာ္သတိရလာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဘာျဖစ္မွန္း ျပန္စဥ္းစားသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ကို ဒီလူေတြ(ေထာက္လွမ္းေရးအုပ္စု) ၀ိုင္းထိုးၾကတာကို မွတ္မိသည္။ ကြ်န္ေတာ့္မ်က္ႏွာကို စြတ္ထုိးေနၾကမွန္း မွတ္မိသည္။ ေနာက္မမွတ္မိေတာ့။ ႏွားေခါင္းက တစ္စစ္စစ္နာ
ေတာ့မွာ ႏွားေခါင္းကို စမ္းမိသည္။ ေသြးစေသြးနေတြႏွားေခါင္းမွာ ၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ့အက်ီမွာ။ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ကုိယ္လုံး ေၾကာက္စိတ္ျဖင့္ တုန္ေနသည္။

“ရုိက္တာ ခဏရပ္ထားအုံး” “ဆရာ၀န္သြားေခၚ” ကြ်န္ေတာ့ေရွ႕က ကြ်န္ေတာ့္ကိုဖမ္းေခၚလာသူမွ တစ္ျခားသူေတြကို အမိန္႔ေပးေနသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ဘာမွမခံစားရသလို ထုံေနသည္။ ထုိအခ်ိန္မွာပဲ ဆရာ၀န္ဆုိသူေရာက္လာသည္။ ဟုိတုိင္း ဒီတုိင္း စစ္ေဆးၿပီးသည့္အခါ ပါတာစီတေမာ့ ႏွစ္လံုးေပးၿပီးေသာက္ခုိင္းသည္။ ေနာက္ ဘာမွမျဖစ္ဘူးဆုိၿပီး ျပန္လွည့္ထြက္သြားသည္။ ဆရာ၀န္
ဘာေၾကာင့္ေျပာသြားသည္ကုိ ကြ်န္ေတာ္နားမလည္လုိက္။ ခဏၾကာမွ သည္အေျဖကို ကြ်န္ေတာ္
သေဘာေပါက္သည္။ သူတုိ႔ဆရာ၀န္ညႊန္ၾကားခ်က္ျဖင့္ ညဥ့္နက္သည္အထိဆက္ရုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့
မနက္ျဖန္ ကြ်န္ေတာ္လုပ္ခဲ့သမွ်ကုိ အကုန္ေျပာရမည္ဟု ရာဇသံေပးၿပီး ထြက္သြားၾကသည္။

ကြ်န္ေတာ္အိပ္မေပ်ာ္။ ႏွားေခါင္းကဒဏ္ရာမွတစ္စစ္စစ္နာေနသည္။ ေနာက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္မနက္ျဖန္
ဘာေျပာရမလဲ စဥ္းစားသည္။ ထြက္ေျပးလုိ႔လည္းမရ တံခါးကို အျပင္မွအေသပိတ္သြားသည္။ ကြ်န္ေတာ့္စိတ္ထဲအေတြးစုံ စုၿပဳံလာသည္။ ကြ်န္ေတာ္ေနာက္ထပ္အရုိက္ခံရအုံးမည္ဆုိတာကိုလည္း
သိေနသည္။ ကြ်န္ေတာ့္ကုိ သတ္မွာလား။ ကြ်န္ေတာ္မသိ။ မေသခင္အေမ့ကိုေတြ႔ခ်င္သည္။ အေမ့ကိုတသည္။ ဘုရားကိုတသည္။ နတ္မ်ဳိးမ်ားစြာတသည္။ ကြ်န္ေတာ့စိတ္ထဲ ဗလာျဖစ္ေနသည္။

ေနာက္ဆုံးသတိရလုိက္သည္။ သည္ေန႔ကြ်န္ေတာ့္ ၂၁ ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန႔ ၃၁ ေမလ ၂၀၀၀။ ေမြးေန႔မဂၤလာဟု သူမ်ားေျပာတာၾကားဖူးသည္။ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ေမြးေန႔မွာ မွတ္မွတ္ရရ ကြ်န္ေတာ့္ ႏွားေခါင္း က်ဳိးေအာင္အရုိက္ခံလိုက္ရသည္။ လက္ထိပ္ေနာင္ျပန္ခတ္ မ်က္ႏွာကိုအ၀တ္အုပ္ၿပီး လူအမ်ား
၀ုိင္းႀကိတ္တာကို ခံလုိက္ရသည္။ ၂၁ ႏွစ္ေျမာက္အမဂၤလာေမြးေန႔။
။(မင္းၿငိ္မ္)။
ဆက္ရန္

No comments: