Saturday, March 24, 2012

ကၽြန္ေတာ္ ေသဆံုးျခင္း

ကၽြန္ေတာ္ ေသဆံုးျခင္း အေၾကာင္းကိုေရးဖို႔ ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္ မေသဆံုးမွ ျဖစ္လိမ့္မယ္

လူတစ္ဦး တစ္ေယာက္ ေသဆံုးတယ္ဆိုတာ ေသဆံုးေၾကာင္း အေထာက္အထား တစ္စံုတစ္ရာရွိရမယ္

အသက္မရွဴေတာ့ျခင္းဟာ ေသဆံုးေၾကာင္း အေကာင္းဆံုး သက္ေသျပခ်က္ေတာ့ မဟုတ္လွေပဘူး

တစ္ခ်ဳိ႕ စြမ္းအားရသူေတြ အသက္မရွဴဘဲ မေသဆံုးဘဲ အၾကာၾကီး ေနႏိုင္ၾကတယ္

ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္က ကၽြန္ေတာ့္ ေမေမ ေသသြားမွာကို အရမ္းစိုးရိမ္ခဲ့တယ္

ေမေမ အိပ္ေပ်ာ္ေနခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ ႏိုးႏိုးလာျပီး ေမေမ့ ႏွာေခါင္းကို အသက္ရွဴေသးလားလို႔ လက္ေခ်ာင္းေလးနဲ႔ တို႔တို႔ စမ္းခဲ့ဖူးတယ္

ေဆးပညာအရ ေသဆံုးတယ္ဆိုတာ ႏွလံုးမခုန္ေတာ့တာ

ကၽြန္ေတာ္ ေသဆံုးျခင္းကို ေရးဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ မေသဆံုးေသးမွျဖစ္မယ္

ေသဆံုးျခင္းဆိုတာ ရွိျခင္းလား မရွိျခင္းလား

ေသဆံုးျခင္းဆိုတာ ျဖစ္ျခင္းလား မျဖစ္ျခင္းလား

ကၽြန္ေတာ္ ေရးျပီးသား စာေၾကာင္းေတြကို ျပန္ဖ်က္လိုက္တယ္

ကၽြန္ေတာ္ ေသာက္ျပီးသား စီးကရက္ခိုးေတြက အဆုတ္ထဲမွာ တ၀ဲလည္လည္

ကၽြန္ေတာ္ ေသာက္ျပီးသား ဘီယာေတြကို ျပန္မေသာက္လို႔ေတာ့ မရေတာ့ဘူး

ဟိုး..ေန႔ေတြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ရန္ကုန္မွာ ရွိခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ မႏၱေလးမွာ ရွိခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ ေရႊဘိုမွာ ရွိခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ ပန္နီဆူးလားမွာ ရွိခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ ဘန္ေကာက္မွာ ရွိခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ ပီနန္းမွာ ရွိခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္ကေတာ့ ေမ့ေမ့ရင္ခြင္မွာ ရွိခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ အေတြးေတြထဲမွာ ရွိေကာင္း ရွိခဲ့လိမ့္မယ္

ကၽြန္ေတာ္ ေဖ့ဘြတ္မွာ ရွိခဲ့တယ္

ခု ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ေရးဖို႔ စကားလံုးေတြကို စဥ္းစားေနမိတယ္

ကၽြန္ေတာ့္ ေရွ႔မွာ ရွိတဲ့ ေသာက္ျပီးသား ဘီယာပုလင္းက ကၽြန္ေတာ္

ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႔မွာ ရွိတဲ့ ေသာက္ျပီးသား စီးကရက္ ဘူးခြံက ကၽြန္ေတာ္

ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ကုိယ္ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေသာက္တယ္

အေပၚက ေရးထားတဲ့ စာေၾကာင္းေတြကို ျပန္ဖတ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ စထားတာေတြမ်ားေတာ့ ျပန္ဖ်က္ပစ္လိုက္ခ်င္တယ္

ေရးျပီးသား စာေၾကာင္းေတြကို ဒီအတိုင္းပဲ ထားပါေစ

ေျပာရင္း ဆိုရင္း ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ေနပါလိမ့္လို႔ ေတြးေနမိတယ္

ကၽြန္ေတာ္ စာေၾကာင္းေတြ စကားလံုးေတြေရးေနတာပါ

ဘာမွ မယ္မယ္ရရ မဟုတ္ဘဲ တျခားလူေတြ စိတ္အေညာင္းခံေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေရးမေနသင့္ေတာ့ဘူး

အဲဒီစကားကို အဲဒီ့ ကီးဘုတ္မွာ ရိုက္ေနတဲ့လက္က ရိုက္တယ္

ဒီေန႔ဟာ ဘာေန႔လဲ

ဘာေန႔ျဖစ္ျဖစ္ ေန႔ တစ္ေန႔ေတာ့ တစ္ေန႔ပဲ

ဒီေနရာမွာ ခဏရပ္တယ္...စဥ္းစားတယ္

ကၽြန္ေတာ္ မေသဆံုးခင္ေပါ့

ကၽြန္ေတာ္က ကဗ်ာေရးေနတာလို႔

ေသဆံုးျခင္းဆိုတာ ရွိျခင္းလား မရွ္ိျခင္းလား

ျဖစ္ျခင္းလား မျဖစ္ေတာ့ျခင္းလား

ရင္ျငိမ္းပြင့္က သူ႕ ႏွလံုးခုန္သံကို ရပ္ပစ္ဖို႔ တုိုက္ေပၚက ခုန္ခ်ခဲ့တယ္

ဟဲမင္းေ၀းက သူ႕ ဦးေခါင္းထဲကို က်ည္ဆံတစ္ေတာင့္ ပစ္သြင္းခဲ့တယ္

ဟဲမင္းေ၀းက ဘာေၾကာင့္ သူ႕ႏွလံုးသားတည့္တည့္ က်ည္ဆံမပစ္သြင္းခဲ့တာလဲ

လူဆိုတာ ယားလာရင္ေတာ့ ယားေနတဲ့ ေနရာကို ကုတ္ျခစ္ပစ္ၾကတာပဲ

ဒီေနရာမွာ စာေၾကာင္း သံုးေၾကာင္း ေရးျပီးသားကို ျပန္ဖ်က္ပစ္လိုက္တယ္

အေရးၾကီးတာက

ကၽြန္ေတာ္ ေသဆံုးျခင္းအေၾကာင္း ေတြးေတာဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ မေသဆံုးမွ ျဖစ္လိမ့္မယ္...။ ။



ဟိန္းထိုက္စ်ာန္

၂၄.၃.၂၀၁၂

No comments: