Monday, January 30, 2012

အာဏာရွင္ မျဖစ္ညစ္က်ယ္မ်ား အျမန္ဆံုး က်ဆံုးပါေစသား...

by Augustine Nge on Monday, 30 January 2012 at 06:51

လူ ဘယ္ႏွစ္ေယာက္က 
က်ေနာ္တို႕ ကံၾကမၼာကို ေခါင္းေခါက္ၾကမွာတဲ့လဲ...

တကယ္ေတာ့...
လူ ရွစ္ေယာက္က က်ေနာ္တို႕ အနာဂတ္ကို..
 ေခါင္း ျဖတ္ခဲ့ၾကတာပါ... ေမေမ...

စက္္တိုင္ေအာက္ကို
တရားသျဖင့္
က်ေနာ္တို႕ မေရာက္ခဲ့ရဘူး... ေမေမ..

 ေသြးေလေျခာက္ျခားေနတဲ့
သားသတ္သမားေတြေရွ႕ေမွာက္
က်ေနာ္တို႕ ဒူးမေထာက္ခ်င္ပဲ ေရာက္ခဲ့ရတဲ့အခါ...
ဒလွ်ိဳ-ဆိုပါ့လား....

အထက္ဗ-ရဲ႕ ဥကၠဌထြန္းေအာင္ေက်ာ္-ဟာ ဒလွ်ိဳ-ဆိုရင္...
သူ႕ကို ဖိုက်င္ထိုးသူေတြဟာ ဒလံ-ဆိုတာ သိပ္ က်ိမ္းေသတယ္... 

ဒလွ်ိဳေတြကို ဒလံေတြက သတ္တဲ့ည
က်ေနာ္တို႕က အမွတ္ရေနဦးမယ္...

သမိုင္းရဲ႕ ျမစ္မ်ားက
အဆီးအတားမရွိ စီးဆင္းေနဦးမွာ... ေမေမ...

ေက်ာင္းသားေသြးနဲ႕ ေျခေဆးခဲ့သူေတြ..
.ေက်ာင္းသားေသြးေတြ ေပက်ံေနခဲ့မွေတာ့
ဘယ္လိုနည္းနဲ႕မွ ကိုယ့္နံမည္ကိုသန္႕စင္ေစခ်င္လို႕ မရဘူး...

အာဏာရွင္ မျဖစ္ညစ္က်ယ္မ်ား
အျမန္ဆံုး က်ဆံုးပါေစသား...

(atn)
Augustine Nge facebook မွကူးယူေဖာ္ျပသည္။

No comments: