Friday, November 11, 2011

ထူးထူးျခားျခား ၁၁ သုံးလုံး အခမ္းအနား (ေမာင္၀ံသ)

Eleven media group က ထူးျခားလွတဲ့ ၁၁-၁၁-၁၁ အခမ္းအနားကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ဆီဒိုးနားဟိုတယ္မွာ ဒီေန႕ညေန ၆း ၃၀ နာရီက က်င္းပခဲ့ပါတယ္။  ႏိုင္ငံေရး၊ စီးပြားေရး၊ လူမႈေရး၊ အႏုပညာနယ္ပယ္ေတြနဲ႕ အလုပ္သမား လယ္သမားကိုယ္စားျပဳသူေတြကို ဖိတ္ၾကားတယ္။ ဇာဂနာ၊ မင္းကိုႏိုင္ မိခင္၊ ေဌးၾကြယ္အစ္မတို႕ကို စင္ေပၚတင္ေပးတယ္။ Eleven Media Group Chairman and CEO ေဒါက္တာ သန္းထြဋ္ေအာင္က ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အေျပာင္းအလဲမ်ားအတြက္ ကိုယ့္နယ္ပယ္အသီးသီးကေန စြမ္းေဆာင္ခဲ့ၾကသူေတြကို ဂုဏ္ျပဳေၾကာင္း Key note speech ေျပာသြားတယ္။

အခမ္းအနားကို NLD ေခါင္းေဆာင္ ဦးတင္ဦး အမွဴးျပဳတဲ့ ဗဟိုေကာ္မတီလူႀကီးေတြ၊ ၈၈ မ်ိဳးဆက္ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ေတြ၊ ႏိုင္ငံေရးပါတီအသီးသီးက အဓိကေခါင္းေဆာင္ေတြ၊ အႏုပညာရွင္ေတြ တက္ေရာက္ၾကတာေတြ႕ရတယ္။ ဆီဒိုးနားခန္းမႀကီး အျပည့္ပါပဲ။ တစည ေခါင္းေဆာင္ေတြလဲ ေတြ႕ရတယ္။ ေဒါက္တာေနဇင္လတ္ကိုလဲ NLD ဦး၀င္းထိန္နဲ႕ တစ္စာပြဲတည္းထိုင္လ်က္ ေတြ႕ရတယ္။
ဆရာမႀကီး ေဒါက္တာေဒၚျမင့္ျမင့္ခင္ကလဲ အသက္ ၈၈ ႏွစ္နဲ႕ မမွ် တက္ၾကြတဲ့ မိန္႕ခြန္းကို ေျပာသြားတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တက္ေရာက္လာသူေတြကို ၾကည့္ၿပီး တအံ့တၾသျဖစ္ေနတယ္။ ဒီလိုလူေတြ ဒီလိုစုံေအာင္ စုစည္းေပးတာ၊ ဒီလိုလူေတြကို တန္ဖိုးထားၿပီး ဂုဏ္ျပဳ ဖိတ္ၾကားတာကို ပီတိျဖစ္ေနမိပါတယ္။ တက္ေရာက္လာသူေတြထဲက အမ်ားစုဟာ ႏိုင္ငံေရးအက်ဥ္းသားေဟာင္းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ သူတို႕ဟာ မၾကာေသးမီအခ်ိန္ကာလတစ္ခုအထိ ခုလို ဖိတ္ၾကားဧည့္ခံျခင္းခံရဖို႕ ေနေနသာ၊ သူတို႕နဲ႕ စကားေျပာမိရင္ေတာင္ စာရင္းအတို႕ခံရတဲ့ အေျခအေန ရွိခဲ့သူေတြပါ။

မေတြ႕ရတာ ႏွစ္ခ်ီၾကာေနၿပီျဖစ္တဲ့ မင္းကိုႏိုင္မိခင္ ေဒၚလွၾကည္နဲ႕ မင္းကိုႏိုင္ရဲ႕အစ္မကို
ျပန္ေတြ႕ စကားလက္ဆုံက်ရတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အထူး၀မ္းသာမိပါတယ္။ NLD ဦး၀င္းထိန္က ေထာင္ထဲက အထူးတိုက္မွာ သူရယ္၊ မင္းကိုႏိုင္ရယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ရယ္ ဘယ္လို ေနခဲ့ထိုငိခဲ့ၾကတယ္ဆိုတာ ေဒၚလွၾကည္ကို ျပန္ေျပာျပေနတယ္။
ေဒါက္တာသန္းၿငိမ္း၊  ဦးခင္ေမာင္ေဆြ၊ စမ္းေခ်ာင္း ကိုစိုး၀င္းတို႕နဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ႏႈတ္ဆက္တယ္။ ခင္ဗ်ားတို႕ ျပန္ေပါင္းထုပ္ၾကဗ်ာလို႕ ကၽြန္ေတာ္က ေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဘက္က ျပသနာမရွိဘူး၊ ခင္ဗ်ားသူငယ္ခ်င္းကို ေျပာေလတဲ့။  NLD ဦးအုန္းႀကိဳင္ကို ေမးေငါ့ျပတယ္။ ဦးအုန္းႀကိဳင္က ရယ္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ခင္ဗ်ားတို႕ မဟာမိတ္ အရင္လုပ္ဗ်ာ၊ ၿပီးေတာ့ Merger လုပ္၊ ျပန္ေပါင္းထုပ္ဖို႕အခ်ိန္တန္ၿပီလို႕ ကၽြန္ေတာ့္ ဆႏၵကို ဖြင့္ဟလိုက္ပါတယ္။

သကၤန္းကၽြန္း ဦးသိန္းညြန္႕က ျပည္သူ႕ေခတ္ဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဆရာေဖျမင့္ကို ေျပာတယ္။ ျပည္သူ႕ေခတ္က သူ႕ကို ေဆာ္လို႕ အင္တာဗ်ဴးေတြ မေျဖေတာ့ဘူးတဲ့။ ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ကို ေက်ာင္းေတာ္က ရန္စနဲ႕ လုပ္ေနတာလို႕ သူက ထင္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ျပည္သူ႕ေခတ္မွာ ပါတဲ့ သတင္းေတြ ေဆာင္းပါးေတြကို ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ ၀င္မစြက္ဘူး၊ သူ႕သတင္းပါတဲ့ကိစၥဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ သိေတာင္မသိလိုက္ပါဘူးလို႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ရွင္းလိုက္ရတယ္။ ဆရာေဖျမင့္ကလဲ ဟုတ္မွန္ေၾကာင္းေထာက္ခံေတာ့မွ ဦးသိန္းညြန္႕ ေက်နပ္သြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ဦးသိန္းညြန္႕ဟာ ႏိုင္ငံေရးသမားပီပီသသ အလုပ္လုပ္ေနတာျဖစ္တယ္၊ သူ႕နမူနာကို က်န္ ႏိုင္ငံေရးသမားေတြပါ ေလ့လာသင့္တယ္လို႕ေတာင္ ေျပာဖူးေၾကာင္း ဆရာေဖျမင့္ကေျပာျပေတာ့ ဦးသိန္းညြန္႕ ဘ၀င္က်သြားပုံရတယ္။ ေအးဗ်ာ ခင္ဗ်ားနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ဒီေန႕ည အမ်ိဳးသား ျပန္လည္သင့္ျမတ္ေရး ျဖစ္သြားၿပီ၊ ေနာင္ဆို ျပည္သူ႕ေခတ္က ေမးရင္ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖေတာ့မယ္လို႕ ေျပာသြားတယ္။

ကၽြန္ေတာ္တို႕ေခတ္က တကသအမႈေဆာင္၊ ဗကသ ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ဘိုကေလးကိုလွေရႊနဲ႕လဲ စကားေျပာရတယ္။ သူလိုလူကို ရွာေဖြဖိတ္ၾကားတာ ကၽြန္ေတာ္က အံ့ၾသ ၀မ္းသာေနတယ္။ ေၾကးမုံဦးစိုးႏိုင္ရဲ႕သား ကိုေမာင္ေမာင္ႏိုင္က ဒီလိုလူေတြကို ဖိတ္ၾကားဖို႕ အႀကံေပးခဲ့တယ္ဆိုတာ သိေတာ့မွ နားလည္ေတာ့တယ္။
ကိုလွေရႊက ကၽြန္ေတာ့္ကို လတ္တေလာ ႏိုင္ငံေရးအေျခအေနေတြ ေဆြးေႏြးခ်င္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က သူ႕ဆီက ကၽြန္ေတာ္တို႕ေခတ္ ေက်ာင္းသားသီခ်င္းေတြ အသံသြင္းယူဖို႕ ကိစၥ ပိုၿပီး စိတ္ေစာေနတယ္။ ကိုျမတ္ေလးအမ်ားဆုံးေရးခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းသားသမဂၢသီခ်င္းေတြ၊ တပ္ဦးသီခ်င္းေတြ၊ ၁၃၀၀ ျပည့္အေရးေတာ္ပုံ သီခ်င္းေတြအားလုံးကို ရတဲ့လက္က်န္ဆိုလို႕ ကိုလွေရႊနဲ႕ ကိုေဖေအာင္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္က သူတို႕ဆီက စာသားေတြသာမက  ေတးသြားသံစဥ္ပါအသံသြင္းထားခ်င္တာ။ ဒီလူေတြက ေျပာလုိ႕ရတာမဟုတ္ဘူး၊ ေန႕ျမင္ညေပ်ာက္။
၁၉၈၉-၉၀ အင္းစိန္မွာကတည္းက ေဘးအခန္းကေန ကိုလွေရႊကိုဆိုခိုင္းၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေႏႊးေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က စာသားတခ်ိဳ႕ေတာ့ ရပါရဲ႕၊ မယ္လိုဒီေတြ မရဘူး။

ည ၉နာရီခြဲေလာက္မွာ ပြဲၿပီးသြားေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မျပန္ျဖစ္ေသးဘူး။ ဒီေလာက္ မင္းေပါင္းစုံတဲ့ ပရိသတ္ကို ထိုင္ၾကည့္ေနမိတယ္။ အထူးသျဖင့္ ၈၈ မ်ိဳးဆက္ေတြ။ သူတို႕ေတြဟာ အသက္ ၄၅နဲ႕ ၅၀ၾကားရွိေရာ့မယ္။ သူတို႕ေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏိုင္ငံရဲ႕အနာဂတ္ႏိုင္ငံေရးတာ၀န္ယူမယ့္သူေတြပဲလို႕ ကၽြန္ေတာ္ယုံၾကည္တယ္။ ေထာင္ထဲက မၾကာခင္ျပန္ထြက္လာၾကမယ့္ ၈၈ မ်ိဳးဆက္ေတြနဲ႕ သူတို႕ ေပါင္းစည္းမိသြားရင္ ေလးစားခန္႕ညားေလာက္တဲ့ ႏိုင္ငံေရးအင္အားႀကီး ျဖစ္သြားမယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ယုံၾကည္ေနတယ္။
မွတ္ပုံတင္ျဖစ္လိမ့္မယ္လို႕ ယုံၾကည္ရတဲ့ NLD နဲ႕ ၈၈ ေတြ အားျဖည့္လိုက္ရင္ ျမန္မာ့ႏိုင္ငံေရး အခင္းအက်င္းေတြဟာ ပိုၿပီး ျပည့္စုံ ပိုၿပီး လွပလာလိမ့္မယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ေယာင္ေနမိပါတယ္ဗ်ာ။
ေမာင္၀ံသ
 

    No comments: